בית האבות מעון הרופא

בית אבותבית האבות מעון הרופא נוסד בשנות השישים מתוך מטרה לסייע לרופאים בגיל הזהב ובני משפחותיהם. הוא ממוקם בחיפה, בשכונת נווה שאנן, וברבות השנים ייעד המקום את שירותיו גם לכלל הציבור וכיום הוא מוגדר כמעון משולב המיועד למבוגרים עצמאיים, סיעודיים ותשושים.

בית האבות נמצא תחת רישוי ופיקוח משרד הבריאות ומשרד הרווחה ובשנת 2003 חתם על הסכם ניהול עם חברת "manpower card בתי אבות בע"מ", על מנת לשפר ולהתמחות במתן טיפולים ושירותים לאוכלוסיה הגריאטרית.

מעון הרופא משתרע על שטח של חמש דונם ומוקף גינה מטופחת ומרווחת, המשקיפה לנוף מרהיב. בבית האבות פועלות מחלקות פרטניות למבוגרים בכל רמות התפקוד ומעניק סיוע ושירותים אישיים לכל דייר. צוות מקצועי ורפואי במקום מיומן לטיפול איכותי ומקצועי במבוגרים, תוך שמירה על אווירה משפחתית וכבוד האדם.

תנאי הקבלה למקום אינם כרוכים בתשלום גבוה או דמי פיקדון יקרים. אופן התשלום הוא דמי שכירות חודשיים המזכים את הדיירים קבלת כל השירותים והטיפולים במקום. ניתן להפסיק את התשלום והשהות במקום בכל עת, בהתראה של חודש.

כתובת: דורי 9, נווה שאנן, חיפה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר