בית טובי העיר בירושלים

בית אבותבית טובי העיר הינו בית אבות איכותי השוכן בירושלים. בית האבות מצוי במבנה מרשים ביותר, כאשר חדרים איכותיים בגדלים שונים מוצעים לדיירים וניתנים במקביל מגוון רחב של שירותים ופעילויות לכל המעוניין.

בית טובי העיר – רקע

בית טובי העיר הינו בית אבות פרטי ולמרות שמדובר בבית אבות גדול למדי, הוא מקנה לדייריו הרגשה נעימה וביתית בזכות השקעה בכל הפרטים הקטנים.

בית האבות מנוהל על ידי חברה פרטית שמקפידה על איכות השירות והניהול והמקום קיבל אישורים מתאימים הן ממשרד הבריאות והן ממשרד הרווחה. בית האבות פועל כבר 25 שנה בקירוב והאווירה במקום הינה דתית – מסורתית.

איך מתקבלים לבית טובי העיר?

כבית אבות שהוא למעשה דיור מוגן פרטי, מתקבלים למקום באופן פרטי ולא באמצעות הפניה של רשויות הבריאות או הרווחה כמקובל בבתי אבות ממשלתיים. בית האבות מאכלס כמאתיים דיירים שהינם עצמאיים ועוד כשלושים איש המוגדרים כסיעודיים.

עובדה זו מאפשרת לדיירים להישאר במקום המוכר להם לאורך שנים, וגם כאשר ישנה ירידה מסוימת בתפקוד. בזמן הקבלה יש למסוך מסמכים רפואיים על פי דרישה ויש להוסיף שהמקום אינו מתאים לאנשים הסובלים מירידה קוגניטיבית משמעותית (תשושי נפש). המקום גם איננו ערוך לטפל באנשים סיעודיים קשים.

מגורים בבית טובי העיר

למעוניינים להתגורר בבית טובי העיר מצויות כמה וכמה אפשרויות דיור שכולן ראויות. בין היתר ניתן להתגורר ביחידות דירות אישיות ליחיד ויש גם יחידות דיור לזוגות.

ישנן יחידות דיור בנות חדר וחצי עד שני חדרים ויש גם יחידות גדולות יותר, בנות שניים וחצי או שלושה חדרים. ביחידות הקטנות ישנו סלון, מטבחון, שירותים ופינת אוכל. ביחידות הגדולות יותר יש שירותים כפולים וכן מרפסת גדולה ונאה כאשר ואף שני חדרי שינה מרווחים.

ראוי לציין שהמטבחים המשויכים ליחידות הדיור מאובזרים היטב עם כיריים וארונות. חדרי האמבטיה והשירותים בנויים באורח בטיחותי, עם רצפה בטיחותית שמונעת החלקה.

בכל חדר חלונות אטומים לרעש, מיזוג אוויר, הכנה לטלפון, אינטרקום פנימי, לחצני מצוקה ועוד. בנוסף לכך משקיעה הנהלת המקום גם בלובי מפואר, ישנה קומת גלריה יוצאת מן הכלל, אזורים מיוחדים לחוגים ולפעילויות, ספריה, חדר כושר, בית כנסת ועוד. במקום שמים דגש גם על פעילויות חברתיות כך שלצד מגורים איכותיים באווירה פרטית נהנים הדיירים מחיי חברה עשירים ועשייה פעילה ברוח המסורת.

פעילויות ושירותים בבית טובי העיר

כבית אבות איכותי ופרטי, מקבלים הדיירים בבית טובי העיר שירותים מגוונים והם גם משתתפים בשפע של פעילויות תרבות, פעילות חברתית, חוגים והפעלות. בין היתר נהנים הדיירים משירותי ניקיון ואחזקה ברמה גבוהה, ניתנות ארוחות עשירות וכשרות בחדר האוכל למי שמעוניין. במקום פועל מינימרקט והדיירים יכולים גם להשתמש באופן חופשי בבריכת השחייה וכן במקווה.

בבית הכנסת של בית האבות מתקיימים שיעורים של דת וגמרא באופן שוטף וכן מחולקים מגוון רחב של עיתונים וניתן גם להשאיל ספרים בספריה העשירה.

חוגים ופעילויות מתקיימים באופן תדיר ועל פי לוח אירועים וכל זאת, לצד אפשרות להשתתף בטיולים, הרצאות, מופעים מוזיקליים ועוד. גם שירותי בריאות ניתנים וזאת במרפאה ובה רופאים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים.

אנשי צוות בבית טובי העיר

התפעול השוטף והשירותים לדיירי בית טובי העיר מבוססים כמובן על אנשי צוות מקצועיים ומסורים. כמקובל בדיור מוגן ברמה גבוהה פועלים גם בבית העיר רופאים ואחיות, עובדת סוציאלית, עובדות רווחה ואנשי תחזוקה. גם עובדי מטבח וקפיטריה, עובדים כללים, מפעילים, מדריכים ועובדי מנהלה אחראים לא מעט לאווירה החמה והביתית.

כתובת: מלכי ישראל 36, ירושלים

ראו בתי אבות נוספים בירושלים:

פנינת שלושת האבות

בית אליסיה

ירושלים של זהב

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר