בית אבות בית שוודיה (בית סקנדינביה)

בית אבותבית האבות בית שוודיה (או בית סקנדינביה) הינו מוסד שהוקם בעיר באר שבע בשנת 1996 ומעניק אווירה ייחודית לדיירי המקום ולמבקריו.

דיירי בית שוודיה נהנים מיחס אישי לכל אחד והמקום מציע מגורים לאוכלוסיות עצמאיים ותשושים. בבית האבות ניתן למצוא צוות עובדים מקצועי וכן מטפלים אישיים בהתאם לצרכיו הייחודיים של כל דייר. הבית מציע מגוון פעילויות, ארוחות חמות וליווי רפואי מקצועי ההולם את הצרכים הייחודיים של כל דייר.

בית האבות בית סקנדינביה נמצא תחת פיקוחם של משרד הבריאות ומשרד העבודה. הבית איננו בית סיעודי אולם בעת הצורך מעניק שירותים סיעודיים לדיירים התשושים.

התמחות

בית האבות בית סקנדינביה מעניק לדייריו מגוון הפעלות ייחודיות, יחס אישי וחם לכל אחד מהדיירים ומגוון הפעלות ושירותים שונים.

אין ספק כי בית סקנדינביה הינו בין בתי האבות העשירים ביותר ביחס שהוא מעניקים לדייריו, בהיצע הפעילויות העשיר שדיירי נהנים ממנו ובליווי הרפואי האישי לכל דייר. העובדים הסוציאליים בבית שוודיה מסייעים לדיירי הבית להסתגל למקום החדש ולהשתלב בו.

דיור

חלק ניכר מהדיירים גרים במגורים עצמאיים מאחר ובית שוודיה אינו מוכר כמוסד סיעודי. יחד עם זאת, בעת הצורך מעניק הצוות הסיעודי של בית סקנדינביה יחס אישי וטיפול הולם לכל דייר הנזקק לטיפול סיעודי. חדרי הבית מרווחים ביותר ומציעים מגורים מיוחדים הן לזוגות והן לבודדים. כמו כן יכול המגזר הדתי למצוא מגורים המתאימים לצרכיו הייחודיים.

שירותים ופעילויות

בית האבות דואג להעניק לדייריו מגוון פעילויות שונות ועשירות על מנת להעשיר את פעילויות הגיל השלישי.

בין מגוון השירותים היומיומיים בבית האבות של בית סקנדינביה יכולים רבים למצוא שירותים רפואיים ותעסוקתיים, שירותים טיפוליים וחווייתיים שונים. ביניהם מוענק לכל דייר מעקב רפואי אישי המסייע לשמירה על הבריאות ולמניעת התפתחות מחלות.

הליווי האישי ניתן לכל דייר בהתאם לצרכיו הייחודיים. המעקב הרפואי הניתן לדיירים כולל טיפול תרופתי הולם במידת הצורך, גם כן תוך ליווי מלא של אנשי הצוות.

השירותים הניתנים בבית האבות כוללים התעמלות בחוגים קבוצתיים והתעמלות בחוגים פרטניים בהתאם להזמנה אישית של כל דייר.

פעילויות ההתעמלות מועברות על ידי מדריכים מקצועיים בעלי הסמכה וניסיון רב שנים. בבית סקנדינביה ניתן למצוא חוגי ספורט והתעמלות שונים בהתאם לדרגת הקושי והיכולת של כל דייר באשר הוא.

שירותים נוספים המוצעים בבית סקנדינביה כוללים פעילויות חברתיות בקבוצות גדולות וקטנות, בהתאם לבקשות של דיירי הבית. פעילויות אלו כוללות חוגי יצירה ולימוד שפות, פעילויות שירה ונגינה ועוד. במקום מופעלת תעסוקה מוגנת לזקוקים לכך. כמו כן מעמיד בית סקנדינביה לדייריו ליווי פיזיותרפי בהתאם לצרכים הייחודיים של דייר ולפי רמת יכולתו הפיזית.

צוות

הצוות בבית שוודיה (בית סקנדינביה) הינו צוות מנוסה ואיכותי המעניק יחס אישי לכל אחד מדיירי המקום. בין אנשי הצוות ניתן למצוא מטפלים ועובדים סוציאליים, צוות עובדים מקצועיים, עובדים כלליים, אחיות, שפים, מטפלים ואנשי מקצוע בתחומים שונים, מדריכי חוגים ועוד מגוון עצום של אנשי צוות מקצועיים המעניקים יחס אישי לכל אחד מדיירי המקום. היחס הניתן על ידי אנשי הצוות הינו אישי ומותאם לצרכים הייחודיים של כל אחד מדיירי הבית.

כל אחד מאנשי הצוות המקצועי עבר הכשרה מתאימה לתפקידו ופועל בהתאם לעקרונות הבית, השואף להעניק יחס אישי, מקצועי וייחודי עבור כל דייר, על כל צורך שהוא.

כתובת: שפרינצק 11 בבאר שבע

ראו עוד בתי אבות בבאר שבע:

נווה שבא באר שבע

בית אבות באר שבע

איתנים באר שבע

ג.ג.בית חם בבאר שבע

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר