בית אבות מגדל הזהב/מעונות מכבי באילת

בית אבותבית האבות מגדל הזהב (מעונות הזהב) שבאילת שוכן ברחוב אילות. המקום, שנמצא בבעלות קופת החולים הוותיקה מכבי שירותי בריאות הוקם באמצע שנות התשעים. למקום ישנו וותק רב ויש לציין שכיום הוא ידוע בשם העדכני בית בלב, אילת. למעשה, זהו בית האבות שהינו אחד מתוך רשת בתי אבות של מכבי שירותי בריאות ברחבי הארץ.

כחלק מקבוצת מכבי שירותי בריאות הידועה, מגדל הזהב מכבי נמצא בפיקוח הדוק מטעם הנהלת הקופה, כך שניתן לסמוך על סטנדרטים גבוהים של רמת שירות וטיפול. בנוסף, המקום נמצא בפיקוח של משרד הבריאות שהעניק רישיון הפעלה כדין.

ככלל, מציעה רשת בתי האבות מגוון רחב של מסלולי תשלום, כך שדיירים שונים יכלו לממן את השהות במקום בהתאם ליכולת. על פי דיווחי ההנהלה, ישנה אפשרות לקבלת שירותי בסיסיים ושירותים נוספים בתשלום נוסף על פי הצורך.

מי הדיירים במגדל הזהב?

בית האבות מגדל הזהב (בית בלב אילת) נועד לשרת בראש ובראשונה דיירים ומטופלים שמצבם הרפואי והתפקודי מוגדר כסיעודי. בית האבות נחשב לקטן למדי ולמעשה והתקן כיום כולל פחות מארבעים מיטות. למקום לא מתקבלים דיירים עם רקע של מצב נפשי או דיירים הזקוקים לטיפול מורכב מאוד או לחילופין – דיירים עצמאיים.

כיצד מתקבלים?

על מנת להתקבל לבית האבות יש לקבל הפניה מטעם משרד הבריאות או להגיע עם קוד. המקום לא מיועד רק לחברי קופת החולים מכבי ויש גם אפשרות להיקלט במקום באופן פרטי, ללא הפנייה. במקרה כזה, החיוב בתשלום יהיה באופן פרטי. מכיוון שלא תמיד יש מיטות פנויות, עשויה להיות תקפות המתנה. מרבית הדיירים הם תושבי דרום הארץ, מסביבות העיר אילת.

תנאי מגורים

תנאי המגורים בבית האבות נוחים ומותאמים במיוחד לדיירים שמצבם התפקודי מחייב קבלת עזרה, תמיכה וסיוע בפעילויות שונות. החדרים מרווחים למדי ויש בהם פרטיות והרגשה ביתית.

בכל חדר ניתן למצוא ריהוט מתאים, יש שירותים ומקלחת צמודים, ארונית, חפצי נוי שונים ותמונות, מיזוג אוויר, לחצן מצוקה. מחוץ לחדרים ניתן למצוא פינות ישיבה נאות, פינת טלוויזיה, חדר אוכל, חדרים לחוגים ולפעילויות שונות, מתחם לפיזיותרפיה ועוד.

פעילויות לדיירים

בתור בית אבות סיעודי ניתן למצוא במקום באופן טבעי מתקני טיפול ואמצעים שונים לשיקום. בית האבות ערוך לספק פעילות גופנית מותאמת, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וכן גם פעילות חברתית. הפעילות החברתית נועדה לסייע לכל דייר להרגיש שייך, לחוש בעל משמעות וחלק מהקהילה. מוצעים שיעורים שונים, פעילויות של מלאכת יד, הופעות, שיעורי אקטואליה, קפה ועוגה, משחקי חברה שונים ועוד.

חשוב לציין שבבית האבות ניתן לקבל שירותים שונים בתשלום נוסף, ניתן ליהנות משירותי טיפוח ויופי, שירותי ניקיון וכביסה, אספקת ארוחות מבושלות, מספרה ועוד.

אנשי צוות

בבית האבות ניתן למצוא עובדים שונים בכל תחומי העיסוק הנדרשים להפעלת בית אבות ובית חולים עם התמחות סיעודית. בין אנשי הצוות ניתן למצוא:

  • רופאים עם התמחות בגיל השלישי – מעניקים שירות רפואי, עורכים בדיקות באופן שוטף וניטור מצב הדיירים, מרשם תרופות והמלצות שונות.
  • מומחי פיזיותרפיה – הענקת טיפולים שונים לצורך שימור יכולת התפקוד וכן עם אפשרות לשיקום במקרים מסוימים.
  • מרפאים בעיסוק – ביצוע פעילויות שונות עם הדיירים במטרה לתמוך בשביעות רצון ושיפור מצב הרוח. הפעילויות נבחרות בהתאם ליכולת הדיירים השונים וחלקם נעשים בקבוצה.
  • מטפלים – מספקים שירות של טיפול אישי לדיירים בתחומים כמו היגיינה אישית, רחצה, לבוש, ניידות ועוד.
  • עובדי מטבח – הכנת ארוחות, הגשת ארוחות, התאמה של המזון לפי צרכים תזונתיים, גיל וכדומה.
  • עובדי ניקיון וסניטרים.
  • עובדי אדמיניסטרציה והנהלה.

כתובת: שד' התמרים 39, אילת

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר