נאות אבי אחוזת אייל באור יהודה

בית אבותבית אבות נאות אבי החל לפעול לקראת סוף שנות השמונים. המקום, שהינו בעל וותק של מעל שלושים שנה משרת את תושבי בקעת אונו, אור יהודה והסביבה, עם דגש על אוכלוסיית המבוגרים שאינם עצמאיים.

אחוזת אייל שבאור יהודה הינו מקום איכותי באווירה נעימה, שקיבל את כל אישורי הפעילות הנדרשים. המקום עובר ביקורות קבועות של משרד הבריאות ויש לו רישיון תקף גם ממשרד הרווחה וגם ממשרד הבריאות.

מי הדיירים?

בית האבות נאות אבי הינו נעים, שמיועד לדיירים שאינם בעלי יכולת תפקוד של מאת האחוזים. בין הדיירים ניתן למצוא כאלה שמצבם הינו סיעודי והם זקוקים לטיפול אינטנסיבי יחסית וכן גם דיירים תשושים. התשושים הם בעלי יכולת תפקוד גופנית משופרת אולם הם זקוקים לסיוע וליוויה מטעמים קוגניטיביים ורגשיים.

המקום משרת כשבעים דיירים בלבד, כך שהאווירה במקום נעימה ואינטימית, ללא תחושה של עומס או לחץ על המטופלים או על המטפלים. כך, ניתן לצפות לרמת שירות וטיפול גבוהים למדי.

איך אפשר להתקבל למקום?

על מנת להתקבל לבית האבות אחוזת אייל יש צורך ליצור קשר לרוב לאחר קבלת הפניה. את ההפניה ניתן לקבל באמצעות שירותי הרווחה, למשל, או באמצעות משרד הבריאות או באמצעות גורמים אחרים. יש דיירים שהומלץ להם על המקום והם מגיעים באופן פרטי ועוברים בדיקת התאמה. יש צורך להמציא אישורים מתאימים כגון אישור על יכולת התפקוד, סיכום אשפוז וכדומה.

תנאי מגורים באחוזת אייל

תנאי המגורים טובים למדי ובהחלט ניכר שהמטופלים והדיירים מרגישים בזאת. החדרים מקנים הרגשה ביתית, הם מרווחים ונוחים ומיועדים לשני דיירים. בכל חדר ניתן למצוא את כל הנוחיות שמצפים לה, לרבות שירותים עם מקלחת, שידות, וילונות, ארונות גדולים, תאורה מספקת, אביזרי נוי ועוד.

גם הסביבה הציבורית מטופחת ונאה. ניתן למצוא באחוזת אייל הרבה מאוד צמחים וירק, עציצים נאים, מתחם לפעילות גופנית ופיזיותרפיה, כיתות לימוד והדרכה, עמדת אחיות מסודרת. במקום יש גם חדר אוכל יפה ומואר, פינות יפות לישיבה בלובי או בחצר ועוד.

פעילויות לדיירים

באחוזת אייל ניתן למצוא הרבה מאוד פעילויות שמוצעות לדיירים, על מנת להשאיר אותם פעילים ומעורבים מבחינה חברתית. פעילויות שונות גם נועדו לשפר את הפעילות הקוגניטיבית והגופנית, באמצעות הרצאות, פיזיותרפיה, משחקים שונים וכדומה.

במקום מוצעות גם פעילויות חשובות של ריפוי בעיסוק, ישנן הפסקות קפה מסודרות, חוגים מעניינים, פעילויות יצירה ואומנות, אומנים אורחים ועוד. ההנהלה משתדלת לעודד מעורבות של הדיירים ובנוסף, מגיעים מעת לעת גם מתנדבים שמנעימים את זמנם של הדיירים ומבצעים ביחד עימם פעילויות שונות, משוחחים עימם בנושאי אקטואליה ועוד.

אנשי צוות

בתור בית אבות שמספק גם מענה לצרכים טיפוליים וגם מענה לצרכי קיום יום יומיים מועסקים באחוזת אייל אנשי מקצוע ועובדים מקצועיים וגם לא מקצועיים. בין היתר ניתן לקבל שירותי רפואה, טיפוח, אסתטיקה, חוגים, הסעות, ייעוץ סוציאלי. העובדים כוללים:

  • רופאים – שמבצעים ביקורי רופא קבועים, בדיקות שונות וטיפול בעת הצורך. יש רופא כללי גריאטר וכן מגיעים רופאים מקצועיים שונים.
  • אחיות – מאיישות את עמדת האחיות מסביב לשעון. מעניקות שירות כולל בנושאי רפואה וטיפול, ישנה זמינות של עשרים וארבע שעות ביממה.
  • מטפלים – מסייעים לכל הדיירים על פי הצורך בתחומים כגון ניידות, רחצה, האכלה.
  • עובדי תחזוקה ומשק בית – אחראים על עבודות כגון ניקיון המתחם הציבורי והחדרים, טיפוח כללי.
  • עובדים סוציאליים – מסייעים מבחינה רגשית, מימוש זכויות שונות, שיחה עם בני משפחה על פי הצורך.
  • כמו כן, במקום מדריכי פעילות, עובדי מטבח ועוד.

ראו גם:

בית אבות בית הסביון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר