בית אבות נווה שבא השלום

בית אבותבית האבות נווה שבא השלום בבאר שבע מהווה את השלוחה השנייה של רשת נווה שבא, הפועלת בבעלות משותפת פרטית של שירותי בריאות כללית ומכון מור. הרשת כוללת ארבע בתי אבות הממוקמים באשדוד, באר שבע ולוד.

סניף נווה שבא השלום מונה 108 מיטות המיועדות לדיירים סיעודיים, שיקומיים, תשושים ותשושי נפש. ניתן להתקבל למקום בסיוע משרד הביטחון, משרד הבריאות או במימון פרטי.

שירותים ופעילויות במקום

הנהלת המקום מספקת איכות חיים גבוהה לצד טיפול מקצועי מיומן עם דגש על פעילויות תעסוקתיות וחברתיות המותאמות ליכולות הדיירים וצרכיהם. הפעילויות כוללות הפעלה במוסיקה, חוגי העשרה, גינון רפואי, טיפול באמצעות בעלי חיים וחגיגות אירועים וימי הולדת.

בני המשפחה מעודכנים על מצב יקיריהם בכל עת ומקבלים מהנהלת המקום סיוע בפניה למשרד הבריאות לקבלת מימון לשהייה במקום, ודו"ח אבחון מרופא מומחה פסיכוגריאטר או רופא גריאטרי.

הצוות המקצועי והרפואי במקום מונה בין היתר צוות אחיות, רופא גריאטרי, פיסיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, עובדים סוציאליים וצוות הנהלה מסור המעניק לכל דייר טיפול אישי צמוד במגוון נרחב של שירותים.

כתובת: שלמה המלך 15, באר שבע

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר