בית אבות עמל בשרון בע"מ

בית אבותבית האבות עמל בשרון מיועד בראש ובראשונה לטיפול באזרחים וותיקים שאינם עצמאיים. המקום, שהוקם בראשית שנות השבעים הינו בעל וותק רב ומוניטין. עמל בשרון שייך לרשת נרחבת של בתי אבות ובתי דיור מוגן מקבוצת עמל שעוסקים גם בתחום הטיפול הסיעודי בבית ובקהילה.

עמל בשרון, בדומה לכל יתר בתי האבות של הקבוצה, הינו בית אבות שפועל תחת פיקוח ובסטנדרטים מקובלים של איכות ושירות. למקום רישיונות לפעול על פי כל הכללים – לבית האבות רישיון מטעם משרדי הבריאות והרווחה ויש אפשרות לאשפוז גם למטרות שיקום.

עמל בשרון שוכן במקום איכותי, באזור נגיש הן ברכב פרטי והן בתחבורה ציבורית. לא רחוק שוכן פארק מרכזי ויפהפה.

מי הדיירים?

בית האבות עמל בשרון מיועד לקשישים שאינם עצמאיים כלומר לכאלה שזקוקים לסיוע ולטיפול בתחומים שונים. התקן של המקום כולל כמאה ושלושים דיירים וזאת על מנת שכולם יוכלו לקבל את השירות הראוי בתנאים המצופים. חלק גדול מהדיירים הם כאלה שקיבלו קוד של משרד הבריאות ויש גם כאלה שמגיעים באופן פרטי, ללא קוד אשפוז.

בין הדיירים ניתן למצוא כמה עשרות מטופלים סיעודיים, ובהם גם כאלה שיש להם אופק שיקומי (שיקום לאחר תאונה, מחלה, ניתוח וכדומה). בנוסף, ניתן למצוא גם דיירים תשושים ותשושי נפש, הזקוקים לסיוע וליווי על פי מאפיינים קוגניטביים, פסיכולוגיים ורגשיים.

איך מתקבלים?

מרבית הדיירים שמתקבלים לעמל בשרון מגיעים באמצעות הפניה, למשל ממשרד הבריאות או מרשויות הרווחה. למי שיש ברשותו מסמכים כגון דוח תפקוד, אישור על מצב סוציאלי, הפנייה מגורם מקצועי, מומלץ להציג אותם. מכיוון שיש מחלקות שונות עם פתרונות טיפוליים שונים, חשוב שהאבחון של כל דייר ודייר יהיה נכון כבר מהרגע הראשון.

על פי דיווחי ההנהלה, המקום קולט דיירים על פי שיטת הקודים, דבר שמאפשר שהות במימון ציבורי שמתאים לזכאים. עם זאת, ניתן להיקלט גם ללא קוד, בתשלום פרטי סביר.

תנאי מגורים

תנאי המגורים בבית האבות עמל בשרון נעימים מאוד ומותאמים לצרכים השונים של הדיירים. החדרים מרווחים למדי, מאווררים וממוזגים, עם מיטות נוחות, ריהוט לכל דייר, מקלחות ושירותים צמודים. על פי רוב, החדרים אינם מיועדים לבודדים (יש יותר מדייר אחד בכל חדר) אולם כל חדר מותאם למספר הדיירים ואיכות הטיפול שלה הם נזקקים.

בבית האבות שטחים ציבוריים מטופחים ונעימים, פינות ישיבה נאות, מועדון, קפיטריה, חדר אוכל. ניתן להזמין בני משפחה לביקורים נעימים.

פעילויות לדיירים

את הפעילות שניתן לקבל במקום אפשר לחלק לשני סוגים עיקריים. מצד אחד ישנן פעילויות על רקע שיקומי וטיפולי. מצד שני, ישנן פעילויות שמטרתן פנאי ורווחה, פעילות חברתית וכזאת שמשמרת מצב קוגניטיבי ואף משפרת אותו.

ניתן להשתתף בפעילויות חברתיות נעימות, הופעות, פעילות עם מתנדבים מהאזור, ריפוי בעיסוק, מלאכת יד, הקרנת סרטים, משחקים שונים. יש חשיבות רבה לפעילות גופנית ופיזיותרפיה שנעשית עם מתקנים מתאימים ובליווי מטפלים מנוסים.

אנשי צוות

בית האבות מעסיק שורה שלמה של אנשי מקצוע ברמה גבוהה. בין היתר ניתן למצוא במקום:

  • רופאים כלליים, רופאים מקצועיים, פסיכיאטר – הללו אמונים על אבחון מצבים של הדיירים, מתן סיוע וטיפול בכל בעיה, החלטות בנוגע לתוכנית שיקום וכדומה.
  • דיאטנים ושירותי פארמה – בנית תוכנית תזונתית על פי מצב, גיל ותפקוד וכן אספקת תרופות על פי מרשם.
  • מדריכי פעילות – מנהלים פעילות חברתית ופעילות פנאי ורווחה.
  • אנשי משק בית – ניקוי וטיפוח החדרים והמרחב הציבורי.
  • עובדי מטבח וטבחים – אחראים על אספקת הארוחות.
  • פיזיותרפיסטים – פעילות שיקומית, חיזוק השרירים וכדומה.
  • אנשי אדמיניסטרציה והנהלה.

ראו גם:

משכן נווה הורים ברעננה

תפארת בנים, נווה יצחק בנתניה

תפארת בנים, בית רפאל

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר