בית אבות שלמה המלך בבני ברק

בית אבותבית האבות שלמה המלך השוכן בבני ברק מיועד בעיקר לאוכלוסייה דתית – חרדית והוא מציע אווירה מיוחדת, אנשי מקצוע מסורים, הנהלה קשובה, שירותי טיפול, רווחה ופנאי.

רקע כללי

בית האבות שלמה המלך שבבני ברק הוקם בתחילת שנות התשעים כמוסד איכותי שנועד להוות פתרון מגורים למבוגרים שזקוקים לסיוע בפעילות יום יום בשל מצב פיזי או שכלי. המקום, שמיועד בראש ובראשונה לאוכלוסייה דתית וחרדית הפך עם השנים לשם דבר של איכות ומצוינות.

חשוב לציין שמדובר במקום פרטי, לא מוסד ממשלתי או ציבורי, אך הוא פועל עם כל האישורים הדרושים כגון רישיון הפעלה ונמצא בפיקוח משרד הבריאות. המקום זוכה לציונים גבוהים בביקורות התקופתיות והאווירה שבו טובה ונעימה.

איך ניתן להתקבל?

על מנת להתקבל לבית אבות שלמה המלך שבבני ברק ניתן לפנות עם המלצה מרשויות הרווחה או מעובד סוציאלי. ניתן בהחלט לפנות גם ללא הפניה שכזאת והפניה תיבדק על פי מקום פנוי וכמובן על פי מצבו של הקשיש. במידת האפשר מוצע סיוע לפונה לקבלת זכאות לקוד של משרד הבריאות. משמעותו של קוד זה היא שמרבית המימון של השהות נעשה מכספי המדינה ורק חלקו משולם על ידי הקשיש או בני משפחתו.

סוגי מחלקות וחדרים

המגורים בבית האבות שלמה המלך אולי אינם זהים לחלוטין לאלו של דיור מוגן שנועד לקשישים עצמאיים אולם מדובר בהחלט במקום מרשים. זהו מקום עם אווירה מצוינת איכות בטיפול ובהשגחה, שירותים מוקפדים בכל הרמות ולא פחות חשוב – תנאי מגורים מפתיעים לחיוב.

בבית האבות ניתן למצוא כמה מחלקות, חלקן מיועדות לקשישים שמצבם מוגדר כסיעודי וחלקן מיועדות לקשישים הסובלים מירידה מנטלית או קוגניטיבית. ירידה קוגניטיבית משמעה הפחתה בזיכרון, דמנציה או אלצהיימר. חשוב לדעת כי במקרים סיעודיים מורכבים בית אבות שלמה המלך לא נותן מענה ואינו ערוך לכך.

בכל מחלקה יש כעשרים דיירים ומטופלים ויש לה אוטונומיה משלה ואנשי צוות ומטפלים משלה.

מבחינת מגורים – כל חדר מיועד לשני דיירים, דבר שבהחלט מאפשר תחושה ביתית ונעימה. החדרים שמורים, נקיים ומטופחים וכך גם הסביבה החיצונית.

אווירה מיוחדת ותנאים מיוחדים

בבית האבות שלמה המלך מקפידים לא רק על ההיבט הטיפולי, על הסיוע לדיירים בנושאים כמו רחצה, האכלה, אספקת תרופות, בדיקות רפואיות וכדומה. הקפדה יתרה נעשית גם לשמירה על שביעות רצון ורווחה מבחינה נפשית. ישנן פינות ישיבה נעימות שניתן לארח בהן אורחים מן החוץ. נערכים שיעורים בנושאים שונים, חוגים, הרצאות, שיעורי תורה, פעילויות של מלאכה וכדומה.

לרווחת בני המשפחה מציע המקום גם בית קפה שניתן לשבת בו יחדיו ונערכים גם אירועים שונים כמו ימי הולדת, אירועים לחגים וכיוצא באלה.

צוות מקצועי ומסור

בית האבות מציע את שירותיו הטובים ומספק שירות יעיל ודיור נעים בזכות העסקה של צוות מקצועי המסור לתפקידו. בין העובדים ניתן למצוא אנשי תחזוקה וניקיון, מטפלים סיעודיים, עובדות סוציאליות, עובדות רווחה וכמובן גם צוות רפואי בניהולו של רופא מוסמך עם מומחיות בגיל השלישי (גריאטריה).

כתובת: שלמה המלך 27, בני-ברק.

ראו עוד בתי אבות בבני ברק:

בית אבות אבא אימא – מיועד לציבור החרדי

 מוסד גריאטרי ביחד 2

 בית אבות נאות השלושה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר