בית אבות כנרת – בית בכפר

בית אבותבית אבות כנרת נחשב לפרויקט הדגל של רשת בתי האבות בית בכפר. זהו כפר מגורים ייחודי למבוגרים עצמאיים ותשושים, מונה 67 מקומות וממוקם בשמורת טבע מרהיבה על שפת הכנרת, סמוך לקיבוץ גינוסר.

הנהלת הבית מציעה לדייריה איכות חיים ביחידות דיור מרווחות, כולל שירותי אבטחה, רפואה, גינון, תחזוקה ומגוון פעילויות תרבותיות וחברתיות.

פעילויות תרבות וחברה

מגוון הפעילויות התרבותיות בבית אבות כנרת מאפשר לדיירים לבלות את זמנם בנעימים בחוגי פעילות גופנית הכוללת: פילאטיס, פלדנגרייס, טאי צ'י ויוגה, ריקודים, משחקי שחמט וברידג', חוגי ציור או לימוד רייקי.

שירותי ההפעלה כוללים שיעורי נגרות או גילוף בעץ, ספרייה עשירה להרחבת האופקים, חוגי קרמיקה וסריגה.

פעילויות התרבות כוללות הרצאות ומופעים איכותיים של אמנים ומרצים מובילים, מסיבות גדולות ומרגשות, ומפגשי תרבות יומיים.

כל דייר מוצא את תחום הפעילות המעניין אותו על פי העדפותיו ויכולותיו ומעשיר את חייו. הנהלת המקום תומכת בכל דייר בהיבט הנפשי, חברתי ורגשי.

מערך שירותים וטיפולים מקיף

הנהלת בית אבות כנרת בפרט, ורשת בית בכפר בכלל, מקפידים על מתן מערך שירותים רפואיים מתקדם ואיכותי. הצוות הרפואי והמקצועי זמין לרשות הדיירים במהלך כל שעות היממה, ומעניק, בין היתר, סל שירותים וטיפולים מקיף, הכולל:

שירותי אבחון והערכה. לבחינת המצב המנטאלי, זיהוי מצבים בריאותיים בעייתיים והענקת טיפול רפואי מוקדם ומהיר, על מנת למנוע התדרדרות במצב וסיכונים בריאותיים.

שירותי שיקום. כשדייר חווה ירידה משמעותית בתפקוד, מתגייס צוות הרופאים של הבית להשיבו למצב קוגנטיבי משופר ועצמאי ככל הניתן.

תזונה איכותית. תפריט בית האבות מבוסס על ארוחות איכותיות של תזונה מזינה, בריאה ועשירה.

כתובת: החשמונאים 3, טבריה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר