בית אבות ג.ג. בית חם

בית אבותבית אבות ג. ג. בית חם הינו מוסד המציע טיפול מסור ומקצועי למבוגרים הזקוקים לליווי יומיומי. בית האבות פועל ברישיון משרד הרווחה וממוקם באזור שקט ונעים במרכז העיר. המקום מוגן 24 שעות ביממה ומציע אווירה משפחתית, חמה ונעימה לכל דייריו. הטיפול והשירות הניתן בבית האבות ג.ג. בית חם הינו מקצועי ומסור לכל דייר באשר הוא.

הטיפול בבית האבות ג.ג. בית חם ניתן בהשגחת רופא ואחות, פיזיותרפיסט ודיאטנית, מטפלות שיקום ועוד. בית האבות בית חם נמצא תחת פיקוח מלא של משרד הרווחה ומציע נגישות גבוהה ביותר מהעיר ואליה.

ג.ג בית חם הינו דיור מוגן המציע לקשישים ברמות תפקוד משתנות שירות אישי ויחס חם ואוהב. השהייה במקום מתאימה לתקופות ארוכות וקצרות בהתאם לצרכים הייחודיים של הדיירים באשר הם.

בבעלות מי?

המקום הינו בפיקוח של משרד הרווחה וכן בבעלות פרטית וניתן להשיג מימון לשהות במקום באמצעות משרד הרווחה או באמצעות מימון פרטי של הדיירים על ידי הון עצמי. המקום פעיל מספר שנים ושומר על צביון אישי וייחודי המאפשר לצוות להעניק יחס ישיר לכל דייר באשר הוא.

במה מתמחה

ג.ג. בית חם מתמחה בהענקת יחס אישי לכל אחד ואחת מהדיירים באופן ייחודי. הצוות הינו רחב יחסית ומספר הדיירים מצומצם תמיד כך שכל אחד זוכה לקבל את מקסימום תשומת הלב הרצויה והדרושה לו לצורך קיום אורח חיים בריא, דינאמי, חברתי ונעים.

דיור

החדרים בבית החם של ג.ג הינם מרווחים ומלאים בכל הציוד הנדרש לצורך קיום אורח חיים תוסס ודינאמי. החדרים בבית האבות המוגן ג.ג. בית חם מתאימים לזוגות או ליחידים לפי צרכי הדיירים.

שירותים

ג.ג. בית חם מציע לדייריו ארוחות חמות ומשתנות מדי יום ביומו. כמו כן, המקום ניתן למצוא את שירותיה המקצועיים של דיאטנית מוסמכת המעניקה יחס אישי ומתאימה את התכנית הנדרשת לפי צרכי הלקוח באשר הוא. כל אחד מהדיירים יכול להתאים לעצמו את המנות שהוא רוצה מהתפריט העשיר והייחודי של ג.ג. בית חם. כמו כן זוכים הדיירים לשירותי ניקיון וכביסה הניתנים דרך קבע.

השירותים הרפואיים הניתנים בג.ג. בית חם כוללים ליווי אישי של רופא גריאטרי מומחה. הטיפולים השונים כוללים אבחונים מקצועיים נדרשים, טיפולים מונעים על פי אבחון, פיזיותרפיה וטיפולים אחרים על פי צורך אישי של כל אחד מהדיירים. הטיפולים ניתנים על ידי אחים ואחיות, מטפלים אישיים, רופאים מומחים ואחרים על פי התאמה. הסיוע והטיפולים ניתנים על פי צורכיהם הייחודיים של הדיירים.

שירותים נוספים המוצעים על ידי ג.ג. בית חם הינם של שירותים סוציאליים מומחים ומנוסים המוענקים על ידי עובדת סוציאלית מוסמכת בתחומה.

פעילויות

החיים בבית האבות הינם תוססים ומלאי חיים. הדיירים בג.ג. בית חם נהנים מפעילויות מגוונות ועשירות. ביניהן חוגים בתחומים שונים, הרצאות מרתקות, ימי עיון, הפעלות חברתיות, פעילויות אינטרנט, הרקדה ואמנות, לימוד שפות, טיולים וסיורים ועוד מגוון רחב של הפעלות מתחומים שונים.

צוות

הצוות במקום כולל רופא גריאטרי מנוסה, אחרים ואחיות, מטפלים ברמה האישית, פיזיותרפיסטים ומטפלים במגוון תחומים רפואיים למיניהם. הטיפולים השונים מוענקים לדיירי הבית סביב השעון וללא הפסקה. בלילה יכולים הדיירים לקבל את שירותיו של צוות כוננות הנשאר ער על מנת לספק כל שירות בעת הצורך. במקום ישנם דוברי רוסית רבים המעניקים תחושה ביתית גם לדיירים אשר דוברים רוסית כשפת אם.

כתובת: רחל אימנו 8, באר שבע

ראו עוד בתי אבות בבאר שבע:

נווה שבא באר שבע

בית אבות באר שבע

איתנים באר שבע

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר