מרכז אהרון ופולה ברט-רעות לבני גיל הזהב

בית אבותבית אבות מרכז אהרון ופולה ברט-רעות מיועד לבני גיל הזהב סיעודיים ועצמאיים. השירותים הניתנים במקום כוללים שירותי סיעוד, שירותים רפואיים, טיפולי פיזיותרפיה, ארוחות סדירות בחדר האוכל או במסעדה, שירותי כביסה, שירותי דואר, פעילויות פנאי, שירותים סוציאליים ובית כנסת. המקום מאופיין בצביון דתי.

את המקום מפעילה עמותת רעות, המעניקה שירותי סיוע נרחבים לבני גיל הזהב. המרכז נמצא תחת פיקוח משרד הרווחה הישראלי, ובפיקוח קבוע של עמותה ציבורית. המקום הוקם בירושלים בשנת 1982 ומיועד לקליטת אנשים מבוגרים עצמאיים המבקשים בית מכובד ונעים בו יוכלו לשהות בבטחה ותחת השגה בגילאים מאוחרים.

תנאי מגורים

דיירי בית ברט מנהלים אורח חיים עצמאי לחלוטין, פרט לסיוע מיוחד לו הם זקוקים הניתן להם על ידי הצוות המקצועי המיומן הפועל במקום.

המרכז מכיל כשמונים יחידות דיור המיועדות לבני זוג או לבודדים. כל יחידת דיור מרווחת וכוללת מרפסת גדולה. המועמדים לשהות במקום עוברים ועדת קבלה הבודקת, בין היתר, את יכולותיהם התפקודיות, בהתאם לאישור רפואי המציין את יכולת התפקוד שלהם.

מרכז רעות – בית ברט מכיל שבעים דירות מסוגים שונים, כולל יחידות דיור לבני זוג, ליחידים או חדרים גדולים יותר לבודדים או לבני זוג.

כל יחידות הדיור משופצות, מרווחות ומוארות בחלונות גדולים. חלק מהדירות מכילות מרפסות וחמש דירות בקומת הקרקע מכילות גינה פרטית. כל דירה מצוידת במטבח מאובזר עם כל הציוד הדרוש, שירותים ומקלחת עם כל העזרים הדרושים, ולחצני חירום. בנוסף, מצוידות יחידות בדיור במערכת תאורת חירום, גילוי אש, ומיזוג אוויר מרכזי.

פעילויות ושירותים בבית ברט

הדיירים מקבלים טיפול רפואי שגרתי וטיפול מונע, הכולל מעקבים תקופתיים ושירותי מרפאה. צוות מקצועי נרחב הכולל חונכים אישיים ומטפלים סוציאליים מלוואים את הדיירים מבחינה רפואית, רגשית וחברתית כך שכל דייר מקבל תחושה נעימה של שהות ביתית. מספר פעמים בשבוע ניתן ליהנות מפעילויות חברתיות במקום, כולל ימי עיון, משחקים קבוצתיים, הרצאות וסדנאות.

כתובת: דרך חברון 56, ירושלים

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר