ביחד עטרת אבות – לציבור דתי-חרדי

בית אבותרשת בתי האבות ביחד פועלת ברחבי הארץ במיקומים מרכזיים, ומציעה שירות וטיפול רפואי ומקצועי מסור ומיומן במהלך כל שעות היממה.

סניף ביחד עטרת אבות ממוקם בבני ברק ומונה 53 מקומות. הנהלת המקום דואגת לקיים קשר קבוע עם בני משפחת הדיירים על מנת לתרום לרווחת ובריאות המטופלים. הרשת מיועדת לדיירים סיעודיים ותשושים מהאוכלוסייה הדתית והחרדית.

מחלקות בתי האבות ברשת פועלות תחת רישיון ופיקוח משרד הרווחה ומשרד הבריאות. הצוות המקצועי כולל צוות אחיות, עובדת סוציאלית, ורופאים.

כל מרכז מעניק שירותי ריפוי בעיסוק ומכיל מכון פיזיותרפיה, כמו גם שיעורי דת וחברה. בית הכנסת בכל מרכז מהווה את מרכז הפעילות והנהלת בתי האבות מזמינה את בני המשפחה לקחת חלק בפעילויות.

תזונאית הבית עוקבת אחר המצב התזונתי של הדיירים והעובדת הסוציאלית מסייעת לדיירים ולבני משפחותיהם להשיג את זכויותיהם.

מגוון פעילויות ושירותים

הפעילויות החברתיות בבית האבות כוללות מופעי אמנים, שירותי מספרה, ניקיון וכביסה, הרקדות, הרצאות, נסיעות לכותל המערבי וימי כיף מחוץ לבית האבות, חגיגת אירועי חגים וימי הולדת, מפגשים חברתיים במרפסת הבית המוקפת צמחיה והפעלות יצירה.

שירותים ופעילויות נוספים כוללים:

· שירות קריאת מצוקה

· טיפולי טיפוח ויופי

· הסעות

· טיפול רפואי במרפאת המקום

· ריפוי בעיסוק

· שירותי לימוד טיפול עצמי והסתגלות לציוד רפואי

· טיפולי שיניים

· ספריה.

כתובת: עזרא 11, בני ברק.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר