מוסד גריאטרי ביחד 2 בבני ברק

בית האבות ביחד 2 הינו מקום ייעודי המעניק למבוגרים איכות חיים בגיל השלישי. בית האבות הינו מוסד גריאטרי החשוב לאחר מהמוסדות האיכותיים והמקצועיים בתחומו.

המקום מציע שירותים מקיפים לקשישים עצמאיים, שיקומיים ותשושים המשתלבים באורח החיים בבית האבות. האווירה במקום הינה חמה ואינטימית וכל דייר מקבל יחס אישי ואוהב.

בית האבות "ביחד 2" שייך למשרד הרווחה, מתוקצב על ידו ופועל בהתאם להנחיותיו. ניתן להיכנס לבית האבות באופן פרטי.

המקום פעיל שנים מספר ומאז הקמתו שומר על צביונו האינטימי והייחודי. בשנים בו הוא פעיל מציע בית האבות לדייריו איכות חיים גבוהה והנאות שונות המתאפשרות תודות לצוות המסור.

במה מתמחה

בית האבות ביחד 2 מתמחה בהענקת יחס אישי לכל אחד מדייריו תודות למספר המצומצם של הדיירים – 64 במספר. תודות למספר הדיירים המצומצם יכול הצוות במקום להעניק יחס אוהב וחם לכל אחד באופן אישי. כך זוכים הדיירים במקום ליהנות מאיכות חיים גבוהה וממענה מהיר לכל אחד מהצרכים השונים העולים במהלך היום.

דיור

החדרים ב"ביחד 2" הינם מרווחים ונוחים. כמו כן כל אחד מן החדרים כולל את כל האבזור הצריך לאדם מבוגר. בכל חדר ניתן למצוא לחצן מצוקה. כל אחד מהדיירים נהנה משירותים של כניסה וניקיון המבוצע על ידי חלק מצוות הבית.

שירותים

השירותים המוענקים בבית האבות כוללים מגוון אפשרויות ההופכות את אורח החיים בבית לנעים ונוח. בין מגוון השירותים מוצעים בבית האבות ביחד 2 בדיקות רפואיות ושירותי רופא מקיפים.

ביניהם ניתן לקבל שירותי רפואה מונעת וכן אבחונים מקצועיים, בדיקות תקופתיות וליווי מקצועי ורפואי אישי לכל אחד מהדיירים בבית.

בית האבות ביחד 2 מציע שירותים טיפולים פיזיותרפיים במידת הצורך. טיפולים אלו מוענקים על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום. כמו כן נהנים דיירי הבית מפעילויות של ריפוי בעיסוק, אמנות ועוד.

הדיירים נהנים מארוחות חמות במהלך היום. ארוחות אלו משתנות ומציעות מגוון איכותי. כמו כן נהנים הדיירים משירות סוציאלי מלא המלווה כל אחד מהדיירים בהתאם לצרכיו הייחודיים. במקום ניתנים שירותים סיעודיים לזקוקים לכך.

יחד עם זאת לא מדובר במוסד סיעודי מאחר ולדיירים ישנה עצמאות בביצוע פעולות יומיומיות שונות. הדיירים כולם מקבלים סיוע מקצועי מהעובדת הסוציאלית המסייעת לדיירים ליהנות מהזכויות המגיעות להם.

פעילויות

המבוגרים ב"ביחד 2" נהנים ממגוון פעילויות בשעות הפנאי שלהם, בליווי צוות מקצועי ומנוסה אשר לו שנים רבות של ניסיון. בין מגוון הפעילויות השונות אותן ניתן למצוא בבית האבות "ביחד 2" נמצאים חוגים עשירים במגוון רחב של תחומים. ביניהם מוזיקה ואמנות, ציור והתעמלות, אפייה, משחקים, לימוד ועוד. כמו כן, נערך מדי שבוע חוג אקטואליה הדואג להשאיר את הדיירים בעניינים ולאפשר להם לבטא את עמדתם.

אל "ביחד 2" מגיעים אמנים מכל רחבי הארץ מדי כמה שבועות. הדיירים במקום נהנים מטיולים בחלקי הארץ השונים פעם בכמה שנים.

דיירי הבית נהנים משירותי הסעות ליעדים משתנים בהתאם לצרכים שונים של הדיירים באשר הם. המקום פעיל בהתאם לרוח היהודית ונחגגים בו החגים היהודיים השונים. בכל חג נערכות פעילויות מסוגים שונים לדיירים כאשר בכל חג מלווים את בית האבות מנהגים מיוחדים.

צוות

הצוות ב"ביחד 2" כולל את אם הבית ואת מנהל הבית, את האחות הראשית וכן עובדת סוציאלית, אחראית על פיזיותרפיה, מרפאה בעיסוק, מטפלים שונים, רופאים ואחיות, אנשי משק וצוות כוננות הפעיל בעיקר בלילה.

כתובת: ז'בוטינסקי 94, בני ברק

בתי אבות נוספים בבני ברק:

בית אבות ערוגות בושם

בית אבות הדסים לבני גיל הזהב

בית אבות גני מרגוע

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר