בית אבות באר שבע

בית אבותבית אבות באר שבע מיועד לדיירים עצמאיים, סיעודיים, תשושים ותשושי נפש. הוא מכיל 156 מקומות המיועדים לדיירים במחלקות השונות. כך, למשל, מחלקת תשושים מכילה ארבעים מיטות, והמחלקה הסיעודית מכילה 116 מיטות.

בית האבות פועל מטעם האגודה למען הקשיש, שלא למטרות רווח, תחת פיקוח משרד הרווחה ומשרד הבריאות.

המבנה כולל שטחים ציבוריים המיועדים לפעילויות חברתיות, ויחידות מגורים. הנהלת בית האבות מספקת לדיירים את כל צרכיהם, כולל ביטחון, ניקיון, תזונה, שירותים רפואיים ופרא רפואיים, מערכת מיזוג אוויר, פעילויות תרבות ותעסוקה.

על הצוות והפעילויות הרבות במקום

הצוות המקצועי במקום עומד לרשות הדיירים במהלך כל שעות היממה, דואג לטיפול שוטף בצרכי הדיירים, ומספק ארבע ארוחות חמות ומאוזנות מידי יום. בהתאם לשינויים במצב התפקודי של כל דייר, הוא יכול לעבור בין המחלקות מבלי לעזוב את המקום.

ניתן לשהות בבית האבות לתקופה קצרה במימון פרטי. הסדר זה נועד להקל על בני משפחה או מטפלים המטפלים באופן קבע בקשיש וזקוקים לחופשה, או לקשישים אחרי אשפוז או ניתוח. גם השהות הקצרה במקום מזכה את הדיירים בכל שירותי המקום, כולל השגחה רפואית צמודה.

בית האבות מכיל לובי מרווח, חדר תעסוקה, חדר אוכל ואולם פעילויות חברתיות. בסמוך למקום ניתן ליהנות מגינה מרווחת ומטופחת.
כתובת: דרך המלך 20, באר שבע.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר