בית אבות בית הדר באשדוד

בית אבותבית הדר הוא בית אבות סיעודי הממוקם באשדוד. המרכז נוסד בשנת 1998 והפך למרכז חיוני, רב תועלת ותוסס. כיום פועל בית האבות כמרכז גריאטרי רפואי מגוון וגדול, מבחינת הרבגוניות של הצוות המקצועי, וסוגי הטיפולים הניתנים במקום. זהו המרכז היחיד בדרום המפעיל תחת קורת גג אחת מחלקת סיעוד מורכב, מחלקת שיקום ומחלקת תשושים.

המרכז מכיל 244 מיטות אשפוז ברישוי, והצוות המקצועי מורכב מאחיות, רופאים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, עובדות סוציאליות, מטפלות ומטפלים, ודיאטניות קליניות, כמו גם עובדי מטבח, עובדי משק וחברי הנהלה. השירותים הניתנים במקום כוללים שירותים שיקומיים, רפואיים וסיעודיים מתקדמים.

הצוות המקצועי במקום

הנהלת המקום מפעילה גם שירותי הכשרה לעובדים בתחום הבריאות בתהליך לימודם בפקולטות לסיעוד. בין היתר, ניתן להתמחות ולהגיע לימי עיון במקום בתחומי ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה ותזונה. יחסי הגומלין בבית הדר מושתתים על הערכה וכבוד הדדיים, זיהוי והקשבה לצרכים המיוחדים של הדיירים וקביעת מערכת נהלים המאפשרת גישור על שוני, כשהמטרה היא רווחת הדיירים.

כל מטופל זוכה ליחס אנושי, מקצועי ומתחשב. הנהלת המקום תומכת בדייר ובבני משפחות ומסייעת להם להתמודד עם המשבר הבריאותי שפקד אותם, ומלווה אותם בתהליך ההסתגלות והשיקום.

כתובת: אורט 3, אשדוד.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר