בית החולים הגריאטרי גרף

בית חוליםבית החולים הגריאטרי גרף הוקם בחיפה לפני כ-35 שנים. הוא מיועד לטיפול במבוגרים סיעודיים ותשושי נפש, ומכיל חמישים מיטות.

המקום פועל תחת פיקוח משרד הבריאות. הצוות הרפואי והמקצועי של המקום כולל רופא כללי, רופא גריאטרי, צוות אחיות, רוקח, תזונאית, פודיאטריסט, אב בית, עובדי תחזוקה ומטבח, צוות מטפלים לילי, ועובדים סוציאליים.

השירותים במקום

הטיפולים הניתנים במקום כוללים טיפולי ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, וקלינאות תקשורת. כל מטופל במקום מקבל טיפול אישי ומהיר לכל צרכיו במשך 24 שעות ביממה. בין מגוון השירותים הניתנים בבית החולים גרף מקבלים המטופלים שירותי הערכה תפקודית, אבחון רפואי, טיפול מונע, ייעוץ שיקומי, ליווי סוציאלי וטיפולי טיפוח אישיים.

הנהלת המקום מפעילה שירות קריאת מצוקה הנגיף לכל מטופל בכל שעה. תזונאית מפקחת על הכנת הארוחות בהתאם לצרכים האישיים של כל מטופל.

הפעילויות המתוכננות למטופלים מותאמות בהתאם ליכולות התפקוד שלהם ולצרכיהם הם מקבלים את ציוד העזר הדרוש להם ומשתתפים בפעילויות הכוללות טיולים בגינת בית החולים או בסמוך למבנה, פעילות גופנית, ומספרה.

כתובת: פבזנר 39, חיפה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר