בית אבות בית יערה הדר

בית אבותבית יערה הוא רשת בתי אבות המיועדת לקשישים עצמאיים, תשושים וסיעודיים, הנהנים מרמת חיים ייחודית, עם פעילויות חברתיות מלאות תוכן, ופיקוח סוציאלי ורפואי קבוע ואישי לכל הדייר, תוך שמירה על כבודו וביטחונו.

הרשת פועלת בפיקוח ורישיון משרד הרווחה ומשרד הבריאות. כל מחלקה בבית האבות מונה מספר צנוע של דיירים, על מנת לאפשר סביבה אינטימית וטיפול צמוד אישי.

בית יערה הדר הוא סניף של הרשת הממוקם בחיפה, ומעניק מפעל שירותים רפואיים ומקצועיים הכוללים סיוע סוציאלי אישי, אבחון רפואי, טיפולי פיזיותרפיה, טיפולי תעסוקה וריפוי בעיסוק, טיפול רפואי מונע ומגוון פעילויות תרבות מגוונות.

המקום מונה 32 דיירים הזוכים ליחס אישי וחם. יחידות הדיור מרווחות וכוללות שירותים ומקלחת צמודים, מערכת מיזוג אוויר, שירותי ניקיון, כביסה ודואר, חמש ארוחות מזינות ביום המותאמות על ידי תזונאית בהתאם לצרכים האישיים, ספריה ופעילויות חברתיות.

בשעות הפנאי שלהם, מוזמנים הדיירים ליהנות באוויר הצח מחצר נעימה ומרווחת. הצוות הרפואי והמקצועי במקום כולל צוות אחיות, רופאים, מטפלים אישיים וצוות כוננות מיוחד ללילה.

כתובת: ירושלים 5, חיפה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר