בית אבות בית יערה כרמל

בית אבותבית יערה כרמל הינו בית אבות הממוקם בשכונה יפהפה בחיפה. הוא מרווח ומעוצב ברמה הכי גבוהה ומתוך חשיבה על שמירת בטחון הדיירים ומיועד למבוגרים עצמאיים וסיעודיים. כל מחלקה בבית האבות מונה מספר מצומצם של דיירים על מנת לאפשר אווירה אינטימית וטיפול אישי צמוד.

כל בתי האבות ברשת מעניקים לדייריהם מגוון שירותים וטיפולים הכוללים שירות סוציאלי; טיפול רפואי והשגחה; שירות סיעודי; ייעוץ גריאטרי; טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק; ותזונה מזינה ומאוזנת במטבח המכין מגוון מנות המותאמות לצרכים הבריאותיים של הדיירים.

תנאי הדיור בבית יערה כרמל

בית האבות מכיל חמישים מיטות המתחלקות ליחידות דיור מאובזרות ומתוחזקות. כל חדר כולל מכשור רפואי משוכלל, מיזוג אוויר ולחצני מצוקה על מנת להעניק שירות מהיר לכל בעיה. הצוות המקצועי והרפואי של המקום עומד לרשות הדיירים 24 שעות ביממה.

הדיירים נהנים מחמש ארוחות חמות ומזינות ביום המוכנות בפיקוח תזונאי, כמו גם משירותי ניקיון וכביסה, כולל טיפוח אישי דוגמת הלבשה, האכלה ורחצה, בהתאם למצבו התפקודי ויכולותיו. השטחים הציבוריים המרווחים במקום מיועדים לשימוש הדיירים ובני משפחותיהם, כמו גם השהייה בגינת הבית הטובלת בירק.

מגוון פעילויות ושירותים בבית יערה כרמל

דיירי בית האבות מקבלים שירותים רפואיים מסביב לשעון, הניתנים במרפאת הבית ומוענקים על ידי רופא. המקום מפעיל שירותי טיפול פרא רפואיים, הכוללים ריפוי בעיסוק, טיפולי פיזיותרפיה ושירותי תעסוקה.

הצוות הרפואי והמקצועי מעניק אף סיוע בהשגת זכויות משפטיות כמו גם ייעוץ טיפולי ושיקומי. הנהלת בית האבות מספקת לשירות הדיירים שירותי מספרה, דואר, ומגוון פעילויות חברתיות הכוללות צפייה בסרטים, משחקים קבוצתיים, הרצאות וטיולים.

צוות העובדים. בית האבות בית יערה מעסיק מגוון אנשי מקצוע מתחומים שונים המתמחים בטיפול במבוגרים. בין היתר מעסיק המקום צוות אחיות מוסמכות, רופאים גריאטריים, מטפלים סיעודיים, צוות אחיות מוסמך, מדריכי תעסוקה, עובדי משק, תזונאית ומרפאים בעיסוק. הטיפולים והשירותים ניתנים לדיירים על פי הצורך וזמינים 24 שעות ביממה.

כתובת: שושנת הכרמל 90, חיפה

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר