בית שלום ויז'ניץ

בית אבותבית האבות בית שלום ויז'ניץ ממוקם בבני ברק כבר למעלה מעשרים שנה, ומיועד למבוגרים עצמאיים וסיעודיים מהמגזר החרדי.

המקום מעניק שירותי סיעוד, שירותים רפואיים, טיפולי הפעלה ותעסוקה, ארוחות סדירות, שירותי ניקיון וכביסה, פעילות חברתית, שירותי מספרה, קפיטריה, ספריה, שירות סוציאלי, בית כנסת וריפוי בעיסוק.

זהו מרכז גריאטרי המחלק את דייריו במחלקות נפרדות לעצמאיים, סיעודיים ותשושים. מחלקת הדיירים הסיעודיים מונה כשישים מטופלים, ומחלקת העצמאיים והתשושים מונה כשמונים דיירים.

הנהלת המקום מעניק מערך טיפולי מגוון הכולל רופא גריאטרי, רופא כללי, פסיכיאטר, צוות אחיות, וצוות טיפולי העוקב אחר המצב התפקודי של הדיירים לרבות הערכה ושירותי אבחון, טיפולים רפואיים שוטפים במרפאת הבית, טיפולי שיקום וייעוץ תפקודי, וצוות לילה.

בנוסף ניתנים במקום שירותים פרא רפואיים הכוללים מרפאים בעיסוק המפעילים את הדיירים עם מגוון פעילויות תעסוקה לשימור יכולות התפקוד היומיומיות, תזונאית המפקחת על תזונת הדיירים ומתאימה תפריטים בהתאם למצבם הבריאותי, כמו גם מרפאים באמנות ומדריכים חברתיים ושיקומיים.

פעילויות וחוגים במקום

בנוסף מקפידה הנהלת בית האבות על מגוון פעילויות חברתיות הכוללות הרצאות, חוגי הפעלה, קשרים חברתיים עם מתנדבים וחונכים וטיפול אישי וסיעודי המספק מענה לכל צרכי הדיירים.

הנהלת בית שלום ויז'ניץ מתגאה בתכנית הפעלה ייחודית המשלבת גם את בני המשפחה כך שהם מעורים באופן שוטף במצב יקיריהם.

במסגרת השירותים הניתנים בבית האבות מקבלים הדיירים טיפול פסיכיאטרי, שירותי הערכה ואבחון, טיפול רפואי שוטף, שירותי שיקום וייעוץ, פעילות גופנית, טיפולי פיזיותרפיה, שירותי טיפול וטיפוח אישי, שירות קריאת מצוקה וטיפול צמוד של צוות לילה המאפשר טיפול והשגחה במהלך כל שעות היממה.

הפעילויות החברתיות במקום מאפשרות לדיירים מגוון הפעלות תעסוקתיות כגון מפגשים חברתיים במועדון החברים של הבית, פעילויות יצירה, לימודים בספריית הבית, חוגים והרצאות, ומפגשים חברתיים עם מתנדבים וחונכים.

כתובת: דמשק אליעזר 12, בני ברק

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר