בית שלום רשת רעות

בית אבותבית שלום רעות הוא מרכז דיור מוגן יוקרתי בתל אביב המיועד למבוגרים דתיים לאומיים. המרכז מתאים למבוגרים עצמאיים הזקוקים להשגחה, או למבוגרים סיעודיים השוהים במחלקה נפרדת המצויה במקום.

הדיירים נהנים מהשגחה רפואית צמודה, צוות רפואי העומד לרשותם מסביב לשעון, מגוון פעילויות חברתיות ומענה לצרכים האישיים.

יחידות הדיור

המרכז מציע שבעים דירות בסוגים וגדלים שונים: דירת חדר, או חדר וחצי לדיירים בודדים, או דירת חדר וחצי או שני חדרים המיועדים לזוגות. כל יחידת דיור מכילה מרפסת מרווחת עם צמחי נוי מטופחים המטופלים על ידי גנן הבית.

יחידות הדיור מאובזרות במיטב האביזרים המודרניים. המטבח מהודר ומצויד בארונות, מקרר, וכיריים חשמליות. כל דירה מכילה ארון בגדים, מראה ואביזרי עזר המותאמים לצרכים האישיים. המקום מצויד במערכת מיזוג אוויר, מערכת כיבוי אש, לחצן מצוקה, ותאורת חירום. הצוות המקצועי כולל איש אחזקה המבצע במהירות תיקונים נדרשים, וכל יחידת דיור ניתנת לריהוט על פי הטעם האישי להענקת תחושה ביתית.

שירותי רפואה

הנהלת בית שלום רעות מקפידה על בריאות ורווחת הדיירים ומעמידה לרשותם מגוון נרחב של שירותי בריאות אותם ניתן לקבל במרפאה הנמצאת במקום.

הצוות הרפואי כולל רופאים גריאטריים מומחים, אחיות מקצועיות, מרפאה בעיסוק, פיזיותרפיסטית ומטפלות מיומנות.

בנוסף, ניתן להתייעץ עם דיאטנית מקצועית המפקחת על תזונת הדיירים ומתאימה לכל דייר תפריט תזונה אישית בהתאם לצרכיו הבריאותיים. הדיירים נמצאים תחת פיקוח ומעקב רפואי ומקבלים בדיקות וטיפול נדרשים ביחידות הדיור הפרטיות שלהם או במרפאה.

הצוות הפועל במקום דואג להזמין ולהביא לכל דייר את התרופות להן הוא זקוק, כמו גם התקנת אביזרי עזר וציוד בטיחותי הנדרש לכל דייר על פיו צרכיו האישיים.

כתובת: שי"ר 2, תל אביב

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר