מושב זקנים אלנבי

בית אבותבית האבות מושב זקנים אלנבי נמצא בלב תל אביב, מכיל כמאה מקומות ומיועד למבוגרים תשושים וסיעודיים. במהלך שמונים שנות קיומו, צבר המקום ניסיון עשיר בטיפול בבני הגיל השלישי, והצוות המקצועי מעניק טיפול מסור המותאם לצרכים האישיים.

מגוון הטיפולים והשירותים המסופקים בבית האבות מבוצע תחת פיקוח ורישיון משרד הרווחה ומשרד הבריאות.

דיירי בית האבות מושב זקנים הם קשישים תשושים וקשישים במצב סיעודי, הזקוקים להשגחה מתמדת הניתנת להם מסביב לשעון, באמצעות הפעלת לחצני המצוקה המפוזרים ברחבי המקום יכולים הדיירים לזמן איש צוות בכל עת וזוכים למענה בכל עניין.

טיפולים רפואיים ושירותים נוספים

הטיפולים הרפואיים וההשגחה הניתנים בבית פועלים תחת פיקוח רופא גריאטרי, רופא כללי, פסיכיאטר, רופא עיניים וצוות אחיות. רוקח מטעם בית האבות מספק את התרופות הנחוצות לדיירים, ותזונאית משגיחה על הרכב הארוחות, מתאימה תפריטים אישיים בהתאם למצב הבריאותי של כל דייר, ומבצעת מעקבים תזונתיים.

הדיירים נהנים גם משירותי ריפוי בעיסוק, פעילות גופנית וטיפולי פיזיותרפיה, כמו גם מליווי עובדת סוציאלית, המלווה גם את בני המשפחות בכל הקשור להתמודדות עם המגבלות ומימוש הזכויות.

פעילויות במקום

לבילוי בשעות הפנאי מציעה הנהלת המקום פעילויות חברתיות וחוגים. במקום קיימת ספריה וקשרים אישיים חברתיים נוצרים במועדון. שירותים נוספים הניתנים בבית האבות כוללים גם גינה מטופחת, שירותי מספרה, ושירותי הסעות.

כתובת: אלנבי 91, תל אביב

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר