מרכז רמת גן לאלצהיימר

בית אבותמרכז רמת גן לאלצהיימר נוסד על מנת להעניק פתרון מקיף לחולי אלצהיימר או דמנציה בכל השלבים.

המרכז מלווה את החולים ובני משפחותיהם ומציע תנאי מגורים ושימוש במתקנים המותאמים לחולים בדרגות תפקוד שונות.

אגפי המרכז משתרעים על פני שטח בנוי של ארבעת אלפים מטרים מרובעים, בעיצוב מרווח, הכולל מרפסות גן וגינה המקיפה את הבית, אולמות למגוון פעילויות תעסוקה בטיחותיות שנועדו לקיים קשר שוטף עם בני המשפחה, המבקרים ואנשי הצוות תוך יצירת גירויים.

אזורי הפעילות ויחידות הדיור מוארים, מעוצבים באופן נגיש ובטוח, מרווחים ומתוכננים לבטיחות הדיירים בניידות בחדרים בכלל ובחדרי הרחצה בפרט. כל המקום מתוכנן מתוך מחשבה על יכולת ההתמצאות של החולים באלצהיימר, ומחשבה מיוחדת הוענקה לתאורה, ריהוט נוח וביתי, חיבור לטלפון, ללחצני מצוקה, למחשבה ולטלוויזיה.

טיפול איכותי

מטרת המרכז היא להעניק לדיירים ולבני משפחותיהם את הטיפול האיכותי ביותר, במרחב מחיה מוגן ובטוח, תוך הקפדה על שמירת כבוד האדם. הצוות המקצועי והרפואי במקום מיומן לטפל באופן אישי בכל דייר.

סל השירותים והפעילויות נועדו לשפר את איכות חיי הדיירים, בהתאם למצבם הפיסי והקוגנטיבי. כך נהנים הדיירים מפעילויות חברתיות הכוללות שירה, טיפולי מוסיקה, ריקודים ומפגשים חברתיים, השגחה רפואית קבועה, טיפולי ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, הופעות אמנים המתקיימות באולם הכנסים ומיועדות להנאת הדיירים ובני המשפחה, ופעילויות העשרה לשיפור היצירתיות והזיכרון.

הצוות הרפואי והמקצועי, ומתקני המקום כוללים מומחים בטיפול במחלת האלצהיימר ובמקום מתקיימות סדנאות וקבוצות תמיכה לבני המשפחה, מרפאת חוץ לאבחון ומעקב רפואי וקו טלפון הפועל מסביב לשעון והמיועד לייעוץ וטיפול במצבי חירום.

כתובת: שד' אהרון קציר 1, רמת גן

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר