נווה עמית מעון הרופא

בית אבותנווה עמית מעון הרופא הוא בית דיור מוגן ומרכז החלמה והבראה ברמת מלון חמישה כוכבים, המיועד לבני גיל הזהב ברמת תפקוד עצמאית, ולאנשים המתאוששים מאשפוז או ניתוח, הזקוקים לתקופת החלמה, על פי חוק בריאות ממלכתי.

המרכז משתף פעולה עם כל בתי החולים וקופות החולים בארץ וניתן לשהות בו לצורך הבראה ממחלה ממושכת או ניתוח. המרכז מעסיק רופא הנוכח במקום בכל שעות היממה, כמו גם מטפל פיזיותרפיה, דיאטנית, מטפלים מומחים ומדריכי כושר גופני, העובדים מול קופות החולים, על פי תנאי הביטוח של המחלימים.

אנשי מקצוע אלו מדריכים את השוהים במקום כיצד לשוב לפעילות שגרתית והדיירים מוזמנים להשתמש בכל מתקני הבית ולהשתתף בכל הפעילויות המתקיימות במקום. בנווה עמית מעון הרופא קיים חדר אוכל מרווח, ויחידות הדיור מרוהטות ומאובזרות, פונות לנוף מרהיב, וכוללות פינת שתייה חמה, מטבחון מאובזר, מקרר, טלפון עם שתי נקודות חיבור, אפשרות חיבור לאינטרנט, טלוויזיה עם חיבור לכבלים, לחצן מצוקה, מרפסת שמש הכוללת ריהוט גן, קפה ועוגה אחר הצהריים ולובי מפואר. הצוות המקצועי כולל אחיות, רופאים, חדרנים, מטפלות, מדריך כושר ואגף הנהלה.

דיור מוגן בנווה עמית מעון הרופא

מרכז זה הוקם על ידי קופת חולים מאוחדת, בשיתוף עם ההסתדרות הרפואית בירושלים בשנת 1982, מתוך מטרה להפעיל בית מגורים המיועד לבני גיל הזהב ולחולים הזקוקים לתקופת התאוששות. הנהלת המרכז מפעילה גם מחלקה סיעודית אליה יכולים הדיירים לעבור במקרה של התדרדרות במצבם.

המקום מציע פתרונות דיור שונים, כמו דיור עצמאי בפיקוח משרד העבודה והרווחה, וכולל חדרי אוכל, לובי מפואר, חדר מחשבים, אולם תרבות, מכון יופי, שולחן ביליארד, מסעדה, חדר כושר, גינה מרווחת וחדרי פעילויות עם ציוד טכנולוגי מתקדם. בנוסף, יכולים הדיירים ליהנות מפעילויות מגוונות כגון הרצאות, חוגים, טיולים, קונצרטים, טקסים ומסיבות.

כתובת: ד.נ. הרי יהודה מוצא עילית

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר