בית אבות שיבה טובה

בית אבותבית האבות שיבה טובה חגג ב-2014 חמישים שנות פעילות. הוא ממוקם בירושלים, מיועד לדיירים עצמאיים, תשושים וסיעודיים, ומכיל 60 מיטות הנחלקות בין מחלקת העצמאים ומחלקת התשושים.

המקום פועל ברישיון משרד הרווחה ומשרד הבריאות, ומעניק לדייריו יחס ממקצועי, מיומן ואדיב במהלך כל שעות היממה, המוענק על ידי צוות אחיות, רופאים, עובדת סוציאלית, פיזיותרפיסטית, מומחה לריפוי בעיסוק ותזונאית.

פעילויות, שירותים וטיפול רפואי

בית האבות מציע פתרונות דיור במגוון שירותים, המותאמים לאוכלוסיית הגיל השלישי ומקיפים את כל צרכיהם. השירות הרפואי במקום כולל פיקוח קבוע אחר מצבם הבריאותי של הדיירים, ערנות לשינויים והתאמת טיפולים רפואיים ותעסוקתיים בהתאם, כגון ריפוי בעיסוק, טיפולי פיזיותרפיה, והידרותרפיה.

תנאי המחיה בבית האבות שיבה טובה כוללים:

  • חדרים מרווחים
  • טיפול סיעודי צמוד
  • טיפולי פיזיותרפיה
  • מגוון פעילויות חברה ותעסוקה
  • תזונה מאוזנת ועשירה.

המקום מכיל גם לובי מרווח, בית כנסת, גינות מוצלות ומעוצבות בהן ניתן להירגע בנעימים, שלושה חדרי אוכל ושפע פעילויות לרווחת הדיירים כולל פעילויות חברתיות במועדון הבית, ליווי סוציאלי, שירותי מספרה וחוגי הפעלה שונים.

כתובת: אהרון פישל 1, ירושלים

לבתי אבות נוספים באיזור ירושלים והסביבה:

פנינת שלושת האבות

נופי ירושלים

נווה שמחה

מעון הורים כולל שומרי החומות

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר