בית אבות חוף הסלע בבת ים

בית אבותבאזור בת ים יש כמה וכמה בתי אבות, דיור מוגן ומוסדות שונים שנועדו לספק פתרונות של מגורים ותעסוקה לאוכלוסיית הגיל השלישי. חוף הסלע, שידוע בתור אחד החופים היפים יותר של בת ים, הינו גם שמו של אחד מבתי האבות הוותיקים של העיר.

רקע והקמה

בית האבות חוף הסלע שבבת ים הוקם כעסק פרטי – משפחתי עוד בסוף שנות השמונים של המאה שעברה. כיום המקום מנוהל על ידי הדור השני למשפחת המייסדים, באווירה משפחתית ונעימה. למרות שאין זה דיור מוגן אקסקלוסיבי, הרי שבהחלט מדובר בבית אבות מתוחזק היטב, נקי ושמור ויש אף לציין שהמקום עבר שיפוץ מקיף מה שהפך אותו בהחלט למתאים לסטנדרטים של ימינו.

חוף הסלע איננו בית אבות ממשלתי או ציבורי, על כל המשתמע מכך. חשוב לציין שהוא נמצא בפיקוח הרשויות המוסמכות כגון משרד הבריאות ונערכות בו ביקורות קבועות כדי לוודא את איכות השירות והטיפול לדיירים. העובדה שהמקום מפוקח והינו בעל וותק רב מבטיחה סטנדרטים גבוהים של תפעול, יחס נאות לדיירים וכל זאת בתוספת נוף מרהיב עין של אחד החופים היפים ביותר בארץ.

מתקבלים לחוף הסלע

על מנת להתקבל כדייר לבית האבות חוף הסלע ניתן בהחלט לפנות למקום באופן עצמאי. ניתן כמובן להגיע גם עם הפנייה מטעם רשויות הרווחה אך יש לשים לב שהמקום אינו מתאים לדיירים הזקוקים לטיפול סיעודי של ממש.

הקבלה למקום מצריכה בדיקה של יכולת התפקוד ומצב נפשי פסיכולוגי, יש צורך להמציא הפניה אם ישנה, מסמכים רפואיים, דוח אשפוז וכיוצא באלה. יש לציין שהמקום מציע גם שירות של החלמה לתקופות קצרות. דבר נוסף שראוי לציון והינו ייחודי למדי לחוף הסלע הינו שהמקום אינו גובה דמי פיקדון כפי שמקובל במרבית בתי האבות והדיור המוגן בארץ.

מגורים וחדרים

כפי שצוין לעיל, בית האבות חוף הסלע אינו נחשב למותג של בית אבות אקסקלוסיבי אולם חשוב לומר שהוא גם איננו מקום פשוט באופיו. המגורים במקום הינם במסגרת של מחלקות קטנות ובעלות אווירה ביתית, כאשר ישנם כעשרים דיירים בכל מחלקה אוטונומית.

עוד חשוב לציין שהחדרים מאפשרים מגורים של דייר אחד או שניים. בכך, זהו פתרון מיטבי שמאפשר הרגשה ביתית ונעימה, עם חדרים נאים ואיכותיים. כל חדר מרוהט בנוחות והוא מסופק עם תחזוקה קבועה, ניקיון, שירותים ומקלחת צמודים ועוד.

אווירה ושירות לדיירים

האווירה בבית האבות חוף הסלע נעימה ביותר וניכר שהצוות וההנהלה רואים עצמם כיותר מאשר עובדים בלבד. קיימת אווירה משפחתית ודאגה לזולת, הדיירים נהנים משירותים נרחבים של טיפול וסיוע, הווי ופעילויות פנאי, הרצאות ופעילות גופנית מותאמת, טיולים וריפוי בעיסוק. יש לציין שהמקום מספק גם ארוחות עשירות, ישנן פינות ישיבה נאות, נוף מדהים ואוויר צלול, סיוע פסיכו סוציאלי, ביקורי רופא ועוד.

צוות מקצועי

הצוות המקצועי בבית האבות חוף הסלע מגוון ומותאם לטיפול בדיירים בני הגיל השלישי שהינם עצמאיים וחלקם בעלי ירידה קוגניטיבית מסוימת. על מנת להציע של השירות והטיפול ברמה הגבוהה מעסק בית האבות אנשי מקצוע ועובדים כלליים החל ברופאים ואחיות וכלה בעובדים כלליים ואנשי תחזוקה. כמו כן מועסקים במקום גם עובדי רווחה ועובדי תעסוקה, אנשי משק בית ועובדי מטבח, מטפלות מקצועיות ועוד.

עוד בתי אבות במרכז:

בית אבות נווה באבוב בע"מ

מוסד גריאטרי משכנות פז

בית אבות צהלון

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715450

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    הנהלת האתר אינה קשורה לבתי האבות הנסקרים באתר זה לרבות מספרי טלפון, פרסומות, טפסים וקישורים המופיעים באתר. המידע נועד למתן שירותי יעוץ והכוונה שאינו קשור לעסק זה או אחר. ניתן לפנות באופן ישיר לכל מקום.

    פניות למנהל האתר

    חייגו עכשיו צרו קשר